Hoppa till innehåll
Land/region
Sök
Vagn
Cinderellariktlinjer för varumärket

Riktlinjer för varumärket

Pålitlig, praktisk och miljövänlig är nyckelord för oss på Cinderella. Vi vill att vår visuella profil ska spegla dessa värden. Vår visuella profil är förankrad i Cinderella s varumärkesstrategi.

Cinderella's riktlinjer för varumärken, en allmän vägledning.

Varumärkesstrategi

Varumärket är vår identitet, vår berättelse och vår personlighet. Det beskriver vilka vi är, vad vi står för och vilka värden vi skapar.

 

Riktlinjer för varumärken

Riktlinjerna för varumärket ger instruktioner om hur varumärket Cinderella ska användas i olika sammanhang. Riktlinjerna beskriver användningen av logotyper, färger, typsnitt, bilder och grafiska element för att upprätthålla ett konsekvent utseende.

Ladda ner riktlinjer för varumärket( endast engelska)

Cinderellariktlinjer för varumärket.

 

Logotyper, färger och typsnitt

För att säkerställa ett starkt varumärke är korrekt användning av logotyper, färger och typsnitt avgörande. Vi hänvisar till riktlinjerna för varumärket för instruktioner om korrekt användning av dessa element.

Ladda ner norska logotyper
Ladda ner svenska logotyper
Ladda ner finska logotyper
Ladda ner engelska logotyper
Ladda ner tyska logotyper
Ladda ner spanska logotyper
Ladda ner Frensh logotyper
Ladda ner holländska logotyper

 

Produktbilder och grafiska element

Korrekt användning av bilder och grafiska element i försäljnings- och marknadsföringsmaterial är avgörande för att upprätthålla Cinderella:s visuella profil och varumärke. Vi hänvisar till riktlinjerna för varumärket för riktlinjer om korrekt användning av bilder och element.

Ladda ner produktbilder (Europa)
Ladda ner produktbilder (Australien/Nya Zeeland)
Ladda ner produktbilder (Nordamerika)

Ladda ner grafiska element

Cinderellariktlinjer för varumärket.

Obs: Bilderna i vår portfölj ägs av Cinderella Eco Group och får inte användas utan vårt medgivande. Kontakta oss på [email protected ] för frågor och tillgång till profilbilder.